מתופפים לחתונות ושופרות בחופה

מתופפים לחתונות ושופרות בחופה

החתונה שלכם, היא אחד מהאירועים החשובים והמרגשים ביותר בחיים, והמטרה שלכם, תהיה כמובן, לשים דגש על כל אותם אלמנטים, אשר ישזרו עבורכם את האירוע המושלם. אז אחרי שדאגתם לאולם (או לכל לוקיישן אחר), בחרתם קייטרינג, צלמים ותקליטן, מגיע הרגע לחשוב גם על
אטרקציות לאירועים.

להקת "ג'מייקה מתופפים", מהווה ככתובת הנכונה, עבור כל זוג אשר מעוניין, להכניס את האורחים לאווירה המתאימה, כבר במעמד הכניסה.

כניסה בלתי נשכחת..

להקת "ג'מייקה מתופפים" אשר מורכבת ממוזיקאים מנוסים ומקצועיים, תלווה את הזוג אל תוך האולם, ותכניס הרבה קצב, אנרגיה ושמחה ביחד איתם.
המקצבים השמחים, והאנרגיה הטובה, תגרום לכך, שאף אורח לא יפספס את רגע הכניסה האלגנטי והמרגש. כל האורחים באשר הם, יעזבו את הנשנושים ואת כל מה שהם עושים ויקומו לזוז ביחד עם הקצב, ולקבל את פניהם של בני הזוג הנרגשים בעת כניסתם לאולם.

לא על התופים לבדם – הכניסה לחופה

לתופים יש את הקצב הייחודי שלהם, את היכולת הבלתי מוסברת לשמח, ולהכניס אנרגיה קלילה וקופצנית ללב של כל מי ששומע את המקצבים, או מתבונן בתנועות המיוחדות של המתופפים – המלוות בצעדי ריקוד קלילים.
יחד עם זאת, כאשר מדובר ברגע חשוב, מרגש ועוצמתי, כמו טקס החופה ביום החתונה, בלהקת "ג'מייקה מתופפים" לא מסתפקים רק בתופים, ולכן, מכניסים למשוואה גם תקיעה בשופרות, אשר כידוע, בכוחם לתרום הרבה רגש ועוצמה, בהתאמה לגודל ולחשיבות המאורע.
הכלים, כניסת המתופפים והשופרות, וסוגי המקצבים, מתואמים כולם עם הזוג – כאשר המטרה היא ליצור עבורם את הרגע המושלם – וכידוע, לכל זוג יש את הטעם והעדפות שלו, גם כאשר זה נוגע לנושא של כלים ולמקצבים – קיימת אפשרות לשילוב השופרות בצורה הרמונית ויפה, עם שיר הכניסה לחופה.

הדרך לרחבת הריקודים עוברת במקצבים

טקס החופה המרגש הגיע לסיומו, וזה בדיוק הזמן המתאים להעלות מקצבים, לקראת העלייה לרחבת הריקודים.
כבר על רקע החיבוקים, הנשיקות והאיחולים, הלהקה תחזיר את האורחים לקצב ותלווה אותם כל הדרך אל רחבת הריקודים.
כשהם כבר בתוך הקצב, ובאנרגיה הנכונה, זה בדיוק הזמן המתאים להתחיל את המסיבה..

כל האורחים קופצים רוקדים..

מתופפים כישרוניים ומקצועיים, מפיקים קצב אשר מגיע ומשפיע על כולם – כך שעם להקת "ג'מייקה מתופפים" תוכלו להיות רגועים, בידיעה שכל האורחים, מכל הגילאים, יפתחו את האירוע עם שמחה בלב וחיוך על הפנים.
המתופפים ידאגו להרקיד ולהקפיץ את כל האורחים, ויוודאו שכל האורחים נמצאים ברחבת הריקודים (ולא יושבים בשולחנות ומנשנשים).
ההרכב ינגן וישיר, את מיטב הלהיטים – בהתאם לז'אנרים המועדפים.

טעימה מהאירועים שלנו...

אז אם גם אתם מעוניינים להכניס קצב לאירוע שלכם, ולאפשר לאורחים ליהנות ממקצבים אפריקאים מיוחדים ושמחים,
שירים אהובים, ומופע מרהיב, סוחף ומרשים –
אתם מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם "ג'מייקה מתופפים", ולקבל את כל הפרטים.