בר מצווה בזכרון יעקב

בר מצווה בזכרון יעקב

הגעת ילד לגיל בר מצווה זה תמיד מרגש, עוד יותר מרגש לחגוג בר מצווה במקום קסום ומיוחד – זכרון יעקב. "למה דווקא שם?" תשאלו אתם. כאין שני למקום הנפלא הזה, שמשלב היסטוריה, נופים, בתי קפה ואטרקציות. כיום נחשבת זכרון יעקב לאחד המקומות התיירותיים ביותר בישראל וזה ממש לא מפתיע.

ואנחנו בג'מייקה מתופפים שמחים להיות חלק מתכנון ויישום של חוויה חד פעמים בחיים – חגיגת בר מצווה מיוחדת ומרגשת בזכרון יעקב. אבל קודם קצת הקדמה.. 

ההיסטוריה של המקום

המושבה, המתיישבת על חוטם הכרמל נוסדה על ידי עולים מרומניה, אך מאוד מהר התושבים נקלעו לקשיים והתחילו לחפש פתרונות. לאחר מספר רעיונות כושלים, קרה נס והברון רוטשילד לקח את המושבה תחת חסותו וקראה למושבה "זכרון יעקב" על שמו של אביו. ראשית הברון חנך את בית הכנסת ולאחר מכן בנה את בית המגורים עבורו ובני משפחתו וגם הקים מספר מבנים ציבוריים במקום. הברון רוטשילד לקח על חשבונו גם שירותי רפואה וחינוך באזור. מי שביקר פעם בזכרון יעקב בהחלט מכיר את היקב הגדול ביותר בארץ בימינו, שגם הוא הוקם הודות לברון רוטשילד וכמובן את הבית של משפחת אהרנסון.

יש לא מעט מקומות שמושכות את המטיילים באזור, בניהם הרחוב הראשי "מדרחוב דרך היין", מוזאון בית אהרנסון, מוזיאון העלייה הראשונה, והגן שבו נמצאת מצבה של ברון רוטשילד ואשתו. עכשיו נראה שלא ישאר לכם ספק למה מומלץ לחגוג בר מצווה בזכרון יעקב.

"ג'מייקה מתופפים" מזמינים אותכם לחגוג את האירוע עם תהלוכה מסוגננת. רק תארו לעצמכם: חתן בר מצווה צועד מתחת לחופה במדרחוב ציורי ומיוחד במינו לכיוון בית הכנסת. לתהלוכה מתלווים נגני תופים, שופרות וכלי נשיפה. חתן בר המצווה, בני משפחתו והאורחים נהנים מניגונים שמחים וקצביים, ומשירים מוכרים. כך, עם כל ההילולה נתקדם לעבר בית הכנסת העתיק והיפה ביותר, שבו יתקיים טקס עלייה לתורה לצלילי שופרות וניגונים, שישתלבו מאוד יפה עם ברכות וקריאה בספר התורה. אל תשכחו את הסוכריות האהובות וניתן להוסיף גם הפרחת בלונים עם משאלות וברכות לכבוד הילד החוגג.

בתום הטקס תוכלו להמשיך לסעודת בר מצווה באחת מהמסעדות הממוקמות באזור. המבחר הוא עצום: מסעדות חלביות, בשריות, עם מקומות ישיבה פותחים או ממוזגים, כך שבוודאי תוכלו למצוא מה מתאים בדיוק עבורכם.

אם תרצו להמשיך בחגיגה אז תוכלו גם לשלב סיורים מרתקים במקומות היסטוריים או לארגן ביקור באחד מהמוזיאונים או הגלריות באזור.

למה לבחור בג'מייקה מתופפים?

להקת ג'מייקה מתופפים, מורכבת מנגנים מקצועיים, שחיים ונושמים את המוזיקה כבר המון שנים. יש לנו ניסיון רב בהפקות וליווי אירועים מכל מיני סוגים ואירועי בר מצווה בפרט. אנחנו יודעים איך להפוך חגיגת בר המצווה לאירוע מיוחד ובלתי נשכח, לאירוע שבעוד הרבה שנים כולם ידברו ויזכרו אותו. אם יש לכם עוד שאלות או התלבטויות בנושא אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

לחגיגות בר מצווה בבית כנסת >

טעימה מהאירועים שלנו...

אז אם גם אתם מעוניינים להכניס קצב לאירוע שלכם, ולאפשר לאורחים ליהנות ממקצבים אפריקאים מיוחדים ושמחים,
שירים אהובים, ומופע מרהיב, סוחף ומרשים –
אתם מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם "ג'מייקה מתופפים", ולקבל את כל הפרטים.