מתופפים לבר מצווה במרכז

מתופפים לבר מצווה במרכז

מזל טוב! הילד הצעיר שלכם התבגר והפך לנער וזה הזמן להתכונן לאחד האירועים הכי משמעותיים בחייו, אירוע בו הוא לוקח על עצמו את כל החובות והזכויות של אדם בוגר – אירוע בר מצווה. כשהצלילים נשמעים ברקע, כולם נסחפים…

כמו בכל אירוע, גם בר מצווה דורשת היערכות מראש, עלינו לדאוג למקום בו נחגוג את האירוע, לקייטרינג או לאוכל עבור האורחים שלנו, לעצב את המקום בצורה יפה ונעימה וכמובן – האווירה. מוזיקה היא אחד הדברים הכי חשובים באירוע כמו בר מצווה.

מוזיקה נכנסת ללב ולנשמה, מקפיצה את האורחים ונותנת תחושה מדהימה… אז מה יותר מרגש, מקפיץ ומשמח מלהקת מתופפים לבר מצווה במרכז. זה הזמן להתכנס כולם ביחד וליהנות ממוזיקה קצבית ואיכותית שתכניס את כולם לאווירה שמחה ומגבשת.


"גמייקה מתופפים"- מתופפים לבר מצווה במרכז

"גמייקה מתופפים" הינה להקה מקצועית המורכבת ממתופפים מוכשרים ומנוסים המנגנים באירועים על תופים אפריקאים בשילוב כלי הקשה מיוחדים המגיעים מרחבי העולם.

את מעגל התופים ניתן לשלב בכל רגע באירוע בר המצווה או באירוע העלייה לתורה: בקבלת הפנים, מיד אחרי הטקס, ממש מיד אחרי הסעודה או תוך כדי הריקודים – אתם בוחרים. ניתן לקיים את המעגל בכל מקום בארץ: בר מצווה בכותל המערבי, בר מצווה באולם או בר מצווה בבית פרטי…את ההרכב חשוב להתאים לכמות המוזמנים ולגודל החלל כמובן…

זוהי הזדמנות מופלאה ”לשבור את הקרח“, להכניס המון קצב, שמחה וצבעוניות לאירוע בר המצווה, מוזיקה שתקפיץ את המשפחה והחברים הקרובים ותתפלאו לגלות שגם המבוגרים יתמגנטו למעגל שלנו.

אפשרויות נוספות

בנוסף, ניתן לשלב או לבחור בהרכבים מוזיקליים נוספים לבר המצווה כמו למשל הרכב מוזיקלי ייחודי המנגן שירים ישראליים ולועזיים לפי בחירה, בשילוב מגוון של כלי נגינה מופלאים כמו סיטאר, דרבוקה, כלי הקשה, נפל פה, גיטרה ועוד…

כל הרכב מגיע עם מערכת סאונד וציוד הגברה מתקדם. אנו מציעים מבחר של שירים, קלאסיקות מוכרות של האמנים המובילים מהארץ ומהעולם ביניהם: אהוד בנאי, לאונרד כהן, ביטלס ועוד רבים וטובים.

ג‘מייקה מתופפים מתמחים בתכנון והפקה של בר מצוות מכל הסוגים עם צליליהם של כלי הנגינה שיעצימו את גדולת האירוע ויהפכו אותו לחוויה בלתי נשכחת.

לחגיגות בר מצווה באולם >

לחגיגות בר מצווה בבית כנסת >

 

טעימה מהאירועים שלנו...

אז אם גם אתם מעוניינים להכניס קצב לאירוע שלכם, ולאפשר לאורחים ליהנות ממקצבים אפריקאים מיוחדים ושמחים,
שירים אהובים, ומופע מרהיב, סוחף ומרשים –
אתם מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם "ג'מייקה מתופפים", ולקבל את כל הפרטים.