טקס עלייה לתורה

טקס עלייה לתורה

לפי מסורת היהודית, כאשר נער מגיע ליום הולדת 13 ,הוא מגיע לגיל המצוות. אירוע בר המצווה מתחלק לשני חלקים: הנחת תפילין ועלייה לתורה. הנחת תפילין, זאת מצווה שמחייבת את הגברים, להנחת תפילין כל יום, למעט ימים מיוחדים. להניח תפילין מותר רק מגיל בר המצווה, לכן זה נהפך לאחד מהסמלים הבולטים של חגיגת בר מצווה.

אנחנו בג'מייקה מתופפים מתמחים בתכנון ויישום של אירועי בר מצווה  בכותל, בבית כנסת, באולם. אנחנו מקפידים, שהאירוע שלכם יהיה חווייתי ומיוחד.אנחנו מוביאים קצב התופים, אנרגיה ושירים ובדרך זו מכניסים את המוזמנים לאווירה השמחה

 

טקס עליה לתורה יפה ומרגש

החלק השני של החגיגות זה, כפי שכבר נאמר, עלייה לתורה. גם טקס הזה מסמן את העלייה של הילד לגיל המצוות. לג'מייקה מתופפים יש ניסיון רב בהפקת טקסי העלייה לתורה. אנחנו נשמח להתחלק אתכם בניסיון שצברנו שנים, בהפקת האירוע המיוחד ומרגש במינו. המתופפים של ג'מייקה יודעים איך להפוך את האירוע לבלתי נשכח. אנחנו נלווה את החתן עם מוזיקה קצבית ושמחה, עם מנגינות מוכרות, שיקפיצו את האורחים ובני משפחה.

בדרך כלל הילד התכונן לאירוע כה משמעותי מספר חודשים לפני המועד. הינה עכשיו הגיע שעה, כאשר כולם מביטים בו בהתרגשות רבה ובהקשבה המלאה. אז בואו נחגוג את טקס עם הרבה שמחה, עם תהלוכת מתופפים, שיודעים בדיוק מה ומתי לנגן. וכך נעשה ביחד אירוע אותנטי וייחודי, כזה שכולם יזכרו לנצח.

חוגגים עלייה לתורה? רוצים להפיק אירוע מיוחד? חייגו:

054-493-1032

טעימה מהאירועים שלנו...

אז אם גם אתם מעוניינים להכניס קצב לאירוע שלכם, ולאפשר לאורחים ליהנות ממקצבים אפריקאים מיוחדים ושמחים,
שירים אהובים, ומופע מרהיב, סוחף ומרשים –
אתם מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם "ג'מייקה מתופפים", ולקבל את כל הפרטים.